marți, 22 aprilie 2008

Cumpar loc, cine vinde?

in ultimele zile inainte de depunerea candidaturilor listele si voturile din birourile partidelor sint date peste cap de o variabila care nu poate fi neglijata: banul... se zvoneste ca locul 6 pe lista pd, teoretic eligibil, dar dupa marea uniune, perdant, a fost alocat patronului gamma&gamma la pretul de 2 miliarde lei vechi... locul 3 a fost mai ieftin, doar 1,5 miliarde dar reducerea a fost facuta probabil pentru contributiile din trecut si a fost vindut domnului beny kira... asta in conditiile in care persoane care si-au demonstrat calitatile de consilier judetean sau in alte functii din administratie, panea sau fodor, au ajuns pe locurile 7 si 12. dar nu au calitatea care conteaza cel mai mult: buzunar gros. daca facem un calcul privind indemnizatiile de sedinte ajungem la o suma totala de 300 milioane lei in 4 ani... deci, ori avem de-a face cu filantropi care vor cu orice pret sa se puna in slujba satmarenilor, sau cu afaceristi care vor prin votul lor din CJ sa-si scoata pirleala si ceva in plus altfel decit din indemnizatia de sedinta. cam asta este alternativa oferita de pdl: aceeasi marie cu alta palarie...
la pnl alta boacana... trecind peste soferul gigi care s-a cocotat pe locul trei desfacind larg bucile cumnatului, inainte de a linge intre ele, ajungem la o prezenta mult mai exotica pe locul sase... acuma sa nu ma acuzati de rasism, dar ca sa reprezinti pnl in alegeri ai nevoie conform statutului de 6 luni vechime... asta-i aia legala. cea morala e ca daca mie-mi spune un personaj de genul asta ce e doctrina liberala si dreapta in general, stau la solar pina ajung ca el. Bietii Bratieni... nu se mai opresc din invirtit in mormant...

si el...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Bai Rebel da ce pretzuri.....daca sunt pe bune,ar trebui si domnu Boer( sau Bauer) sa vaza cam cat capital itzi trebuie....Ehhhheeeeee!

Ce ma intriga pe mine e locul trei versus locu 6 deci la PD locul trei e evaluat la 1,5 miliarde.....iar la PNL la un lins in cur.....in schimb locul 6 la PD e 2 miliarde...iar la PNL doar o ....cioara impaiata?

Ma gandesc oare sunt si imbecili care au platit in bani sau in natura locul 10?

In alta ordine de idei,Ignatz asta nu candideaza din partea minoritatzilor colorate de trefla? Sau PNL-u e asa de pustiu ca au inceput sa-l populeze cu alde Pardailan( ca e multzi si nu se vad cu lumina stinsa)?

Rebel frate,lasa-i in pace pe Bratieni!Nu asocia pe alde Taxiceanu si Silaghi cu numele si memoria lor! Daca asta( de acum) e liberalismul.....inseamna ca e o regretabila eroare!

Anonim spunea...

Apropos......sa intzeleg ca vrei sa cumperi loc? Eu nu as da frate, nici doi lei ( vechi) ,chiar si pentru locu unu!

Tot Trasnea....

Rebel spunea...

eu nu cumpar ca n-am bani si nici n-as da... sa platesc ca sa le fac bine manelistilor? ca gena furatului n-am dezvoltat-o indeajuns...
intrebarea era retorica... :)

Rebel spunea...

nu am observat paralela, a fost involuntara... acum ca ai observat-o tu, pot sa mi-o asum?
despre cioara ce pot spune? e si nu e proasta: voturile nu le controleaza sigur pentru ca primarii dau ajutoarele sociale... deci fraierul e pnl... dar nici locul 6 nu e eligibil (daca scot 2 consilieri eu zic ca trebuie laudati ca au prostit poporul) asa ca fraier e si el... o nedumerire am: e alianta pnl-partida rromilor sau i-au absorbit? la acis stiam ca sint 400 de membrii intunecati, dar voturi pnl a avut 170... or fi fost la munci prin Europa? hahaha mi-am adus aminte de un banc mai vechi: "un tigan muncea..."... hahaha

Anonim spunea...

rebel-te aprob ,in legatura cu pnl,dar vezi tu alta varianta de vot ?()ma refer daca initial nu ai vrut cu udmr) Cu VALER MARIAN nu se pune problema (votezi de fapt cu psd),deci?(nu toti pot fi pacaliti sa voteze schimbarea doar de dragul schimbarii)Ideea era buna cu candidatul unic ,dar nu au ales persoana potrivita.chiar mai mult au ales o persoana total nepotrivita.Sa asteptam campania electorala...si votul.sa vedem ce o sa fie.Claudio

Rebel spunea...

toti au cite o hiba... eu mi-as fi dorit pe cineva tinar, chiar daca e fara o experienta deosebita. pe silaghi n-am sa-l votez ca sa nu mi se usuce mina...

Anonim spunea...

Si pana la urma atunci ce facem? Nu mai mergem deloc la vot?

Anonim spunea...

darius-- sa incercam sa-l alegem pe cel cu greseli mai slabe (nu conteaza daca sunt mai multe)claudio -sa ne uitam ,daca putem spune la calitate

Adam Boer spunea...

cred că până la urmă am luat decizia cotectă :)

florin cristian mureşan spunea...

Vezi ca si aici udemeristii ne iau fata. Ai auzit de vreo suma sa se vehiculeze la ei. De vreun scandal care sa iasa din casa>>>Fraieri mai sint si aia care dau bani in pnl pdl sau orice alt partid fara tulipan. Platesc ca sa fiu consilier SI sa vad de aproape cum conduc Csehi and co judetu. HAHAHAHA.Poate se mai scot ceva bani din comisii sau alte giumbuslucuri desi la cei de la locul 3 in jos ma cam indoiesc. Mai Rebel draga!