marți, 22 aprilie 2008

Ce conteaza?


ultimele evenimente in care eu paream istericul de serviciu si domnu' Boer victima pretentiilor mele aberante, m-au pus pe ginduri. ca sa fiu bine inteles de la inceput, eu n-am cerut ca linkul catre un anume blog sa fie sters, ci am cerut ca al meu sa nu mai figureze in compania celui amintit mai sus...
acum, sa va spun de ce... dupa calmarea spiritelor (pot spune ca m-a cam afectat situatia) am facut o analiza a reactiei mele si a sursei acesteia... si am ajuns la intrebarea existentiala: ce conteaza?
relativitatea raspunsului e evidenta: depinde de virsta, de statutul social al fiecaruia, de sistemul de valori propriu, de conjunctura, etc. deci am sa raspund ce conteaza pentru mine, un satmarean oarecare...
conteaza ce n-au putut sa ne ia! mindria de a nu fi ca ei... mindria de a nu fi printre ei... mi se rupe de banii pe care asa-zisii liberali satmareni i-au facut cu contracte trucate (tetarom cluj) sau cu posturi ocupate prin ministere pe care nu le nimeresc nici cu gps-ul de pe audi-urile de zeci de mii de euro, de functiile ocupate prin amenintari (demisiile nu cred ca au fost benevole) minciuni (paula mare poate povesti mai multe) incalcari ale legii (doamna bota, functia de vicepresedinte CJ este incompatibila cu cea de administrator in firme private), de statutul social al noilor baroni locali... ce conteaza pentru mine este sa nu fiu vreodata asemanat sau alaturat lor... poate pentru unii este o mindrie sa te etalezi linga un ministru sau mai stiu eu ce functie... poate pentru acestia, ce se ascunde in spatele aparentelor nu conteaza... pentru mine conteaza. ii cunosc foarte bine, stiu cine sint, si de aceea ma simt lezat in mindria mea la o simpla asociere a identitatii mele virtuale cu cea a unora ca ei.
ce a contat cel mai mult in ultimele zile? prietenii reali sau virtuali... faptul ca n-am fost tratat ca un isteric, aratat cu degetul sau chiar dojenit, mi-a dat curaj sa cred ca am facut ceea ce trebuia... multumesc...

13 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne, cata dreptate poti sa ai! Ma regasesc 100% in ceea ce ai scris....
Dar eu zic - sa avem rabdare si curaj, ca vremea unora trece si a noastra vine, vreme cand vom avea ocazia sa aratam cum suntem, cine suntem si doamne, cat de diferiti suntem........
e incredibil cum ii leaga viata pe unii oameni intre ei: prin aceleasi idei, aceleasi trairi, aceleasi sentimente......

TreXeL spunea...

care vreme sa mai vina? cand?
uite ca avem imediat douaj de ani de la revolutie si cu rabdare am ajuns la o clasa politica "manelista" si cu aceeasi rabdare ne lasam condusi de dobitocii astia.
unde-ai pus ma pusca aia cu luneta?

Sătmăreanca spunea...

Păi tu chiar ştii cie sunt liberaloizii! Se vede de la o poştă. Data viitoare când scrii, ţine cont că eu mai citesc noaptea târziu unele postări şi nu trag concluziile atât de repede. Ce vreau să spun este că ai putea fi ceva mai exact. Unele chestii doar le deduc, ce ar fi să le spui mai pe şleau. Adică: cine, ce unde, când, cum şi chiar de ce dacă se poate :)))))
Una dintre ştiri ar putea suna aşa: cumnatul a fost angajat... :)))

Rebel spunea...

pai toate mura-n gura? toata lumea stie cum au capusat cumnateii banul public: cumnatul asigura paza la protectia copilului, institutie subordonata CJ, a luat un contract de 10 miliarde vechi(apropo Trexel cam cit umbli si de cite hirtii ai nevoie pentru o asemenea licitatie?) prin atribuire directa si colac peste pupaza a fost, contractual, angajatul mmm. pai voi credeti ca-l stie cineva prin minister? in afara de baba alina (nu rideti asta e numele ei) fina lu' sulaghi si hepaticul macec care sint la rindul lor angajatii ministerului. acuma daca am ajuns la fini si fine: scandal mare la atribuirea locurilor pe liste. unii sint mai constienti de sansele pnl la locale... unul dintre acestia cristina caita, fosta sichet, pina nu de mult mina dreapta a lui ovi van kenobi. asta s-a burzuluit ca a prins "doar" locul 5 pe lista dupa doi lingai ai lui stef... draga, nu ai incredere in campania dusa pe "starda" noastra? nu ai incredere in "locomotiva" stef? nu ai incredere ca pnl va face singur majoritatea in CL? nici eu, dar tu esti membra si ar trebui sa crezi... de aia te-a lasat din brate guru sulaghi din brate... mai bine pupai si fundul cumnatelului (doar ii tii contabilitatea) si ajungeai mai sus, pe trei de exemplu unde e soferul gigi... sau faceai ce presteaza sora acestuia... secretariat, nu va ginditi la altceva :)

florin cristian mureşan spunea...

Mai da ce-mi place ca va incingeti la greu inaintea campaniei electorale. Mie nu mi place ca inca nimeni nu a muscat o beregata ceva acolo, sa curga singe da catindat. Deocamdata se agita mai mult blogerii decit sefii de campanie. M-am uitat pe liste...peste tot e facatura si s-a dat la geoale mai rau ca-n fotbal pina in ultimul moment. Fara exceptii...de la udmr pina la psd sau pnl. Ca sa fiu mai clar...Kereskeni a avut el ambitia sa fie pe lista deasupra lui Gyuszi, la pnl nu am auzit in veci de cei de pe 3 si 4, iar adi stef e si la local si la judetean!? In psd ce saracie cauta acolo , iar Curpas . Ca sa nu mai vorbesc de solschi . Unul care pe unde avea ocazia sarea ca ars si urla ca el nu sta la masa linga pesedisti. Asa ca ...eu cu cine votez?

Rebel spunea...

da' de locul 6 la pnl ce zici? asta e de dreapta ca minerii... doar sint la fel de negri...

Rebel spunea...

@Florin
ai uitat pdl unde s-au reactivat membrii din 2004(atunci o fi venit ca se mergea la guvernare), care intimplator ambaleaza ca marmotele, dar nu ciocolata-n staniol ci sucuri in peturi... si ca sa fie mai convingatori au promis 2 miliarde contributie in campanie... acuma, spuneti si voi citi membrii trebuie sa aiba pdl satu mare ca sa poata bea suc de atitia bani? ca doar nu credeati ca va veni cu cash-ul? :)

Unknown spunea...

pentru rebel

Poti sa-ti postezi si poza.Anonimatul tau a fost demascat.Ai curaj Cipri si prezinta-te acuma.Altfel in urmatorul comentariu vei putea sa-ti citesti si numele de familie.

Rebel spunea...

hahaha... pina nu demult eram blond, adica darius bor, acum sint cipri bretan, probabil ca in curind voi fi cristi zaha sau romeo nicoara... e adevarat ca toti cei enumerati imi sint sursa de inspiratie dar iar nu ai nimerit-o mai incearca... :)
apropo cum a fost in china?

Sătmăreanca spunea...

Yoy! Măi Rebel, trebuie să-ţi mărturisesc că şi eu ştiu cine eşti, că doar nu degeaba ne-am întâlnit la o cafea la Thalia. Nu ştiu cum dracu se face că deşi eu îl cunosc pe Cipri, sigur atunci când am băut cafeaua cu Rebel nu era el. Deci, concluzia mea e ca Cipri nu-i Rebel. O fi el Rebel, dar nu-i rebelul ăsta. Plus, mai am o nedumerire şi acum s-ar putea să se supere Cipri pe mine. Ce nu pricep eu e de când le spune aşa de bine lucrurilor pe nume un şef de galerie :)

Cine a fost în China?

Rebel spunea...

s-ar putea sa se supere pentru ca ne citeste... :) plus ca ma inspira si pe mine din cind in cind... daca se supara e de rau la cati baieti are in spate... si am mai auzit ca sint rai tare, cel putin la baia mare au fost... da' dupa cum il cunosc eu are alte prioritati...:)
dar poate se referea membrul familiei caita la cipri fabian... :)
acuma stii cine a fost in china... :)

CO spunea...

ma intrebam cind voi fi banuit de lume ca sint "rebel". adevarul este ca ma regasesc in cele scrise si mi-as fi dorit sa fiu cel ce scrie. aceeasi banuiala a avut-o si Adam Boaer la intilnirea noastra. multumesc ca v-ati gindit la mine dar trebuie sa va dezamagesc.

Anonim spunea...

pentru rebel

Da vad ca nu te pricepi nici tu prea bine la asta. Nu sunt un membru al familiei Caita. mai incearca!