joi, 21 februarie 2008

Am mandatul (cumnatul) meu, sint consilier!!!

am trait s-o vad si pe asta: personajul cu IQ-ul mai mic decit circumferinta bratului a ajuns consilier judetean... cu demisii peste demisii, (nu doar buda tradatorul a fost nevoit sa demisioneze ci si cei aflati deasupra lui pe lista) cu negocieri duse la absurd, cu maimutareli in presa, a ajuns cumnatelul consilier judetean... si cum asta nu-i destul, vrea vicepresedinte... pentru 3 sedinte anul asta, pentru un nou circ in consiliul judetean cu fostul aliat: panea, pentru deliciul nostru al tuturor... nu stiu de ce il vad vicepresedinte de consiliu judetean... probabil pentru ca se aseamana atit de tare cu presedintele...
PS: ce va face totusi cu afacera lui? Folda security prin contractele sale cu institutiile consiliului judetean ii provoaca celebrului cumnat o incompatibilitate acuta...

8 comentarii:

Sătmăreanca spunea...

Ai aberat bine! Şi le ştii bine! :)

Dacă o să iasă cu circ, mie o să-mi placă. Aşteptam campania asta că ajunsesem să mă plictisesc :) Circ să fie, că bani de pâine io una am şi nu-mi trebuie moca :) Sunt egosită la faza asta, recunosc...

Rebel spunea...

sint un geniu neinteles si modest... :)
nu ma citesti decit tu si darius... va anunt cind ma esapez ceva... :)

Adam Boer spunea...

@rebel
Eu te citesc numai tu să scrii. Sunt atât de concentrate articolele tale încât nu prea laşi loc pentru comentarii ;)

Eu nu aştept circul dar sunt curios dacă liberalii sătmăreni vor ajunge să-şi unească forţele.

Rebel spunea...

liberalii sint impartiti acum in 3: pnl, pd-l (fostul pld) si cei care au fost indepartati de silaghi... eu prevad ca liberalii isi vor uni fortele, dar nu in pnl... cel putin atita vreme cit e silaghi si banda la conducere... nu pariati pe pnl-ul actual pentru ca este un cal mort...
PS: despre concentratie ce sa spun? eu si cubuletzul maggi... :)

Anonim spunea...

Lasa domle omu in pace! Ai vre-un argument solid ca nu ar fi capabil sa fie vicepresedinte la CJ? :)

Rebel spunea...

am mai multe si atit de solide ca ar compensa si "lipsurile" lui ghiulea... lungimea sa-i placa doar...

Anonim spunea...

Oricum nu coteaza de castigat tot nu va castiga ! Vor castiga ca de fiecare data UDMR-ul si PSD-ul . Trebuie sa ne obisnuim cu sintagma asta ... asa-i de ceva vreme la noi... cand nu-i unu e altul ...

Rebel spunea...

@ adam
unirea fortelur liberale continua: http://fcmuresan.blogspot.com/2008/02/da-cu-puiu-ce-avut.html