luni, 25 februarie 2008

Vin alegeri, bine-mi pare... dar mai vreau o guvernare...

Cam asa se gindesc tovarasii penelisti (de mult nu-i mai consider liberali) acum cind alegerile le sufla-n ceafa... Si ce sa faca ei acum cind au vazut rezultatul catastrofal al majorarii pensiilor? pensii care fie vorba intre noi le-au ridicat rezultatul electoral cu citeva procente. pai s-au gindit la cei care si-au platit o Dacie inainte de '89 si care au asteptat cuminti sa primeasca ceva in schimb. Gest onorabil, intirziat dar totusi corect. Ce e incorect in toata tevatura? Ca de obicei "procedura de punere in aplicare"... Cum? Pai daca promitem azi ca dam dupa alegeri, cu cine credeti ca vor vota bietii oameni de frica sa nu vina un alt guvern care sa anuleze legea? pai daca inmultim cu 4 cel putin (cei 45.000 de despagubiti vor fi adevarati agenti electorali pentru actualul guvern) rezulta 180.000 de voturi, iar in conditiile absenteismului inseamna aproximativ 3% in plus la rezultatul normal al penelistilor... nu va sari nimeni impotriva acestei legi pentru ca si-ar atrage oprobiul public... deci iar ne-au fraierit... O fi influenta internationalei liberale, sau interese de moment, dar dupa parerea mea penelistii de azi nici ce are ursu-n loc de mina nu-si fac cu DREAPTA...

7 comentarii:

Sătmăreanca spunea...

Întrebare de baraj: înafară de faptul că nu-ţi plac peneliştii, ce îţi place) :)

Anonim spunea...

viata peneleilor se termina aici....in acest an

Rebel spunea...

asa-mi place sa deranjez... :)

Cosma Alexandru jr. spunea...

Am si eu o intrebare.
De ce poza cu gara din 1907?
esti din UDMR?

Rebel spunea...

pentru ca inainte de '89, 1907 a fost anul cind s-au trezit "citiva " romani... mai de la tara, da deh si satmarul tot un sat mai mare e... eu mai sper intr-o desteptare...

Anonim spunea...

Draguta, fraza cu ursu. Cam dura, da draguta :)
Apropo, tu cu cine ai de gand totusi sa votezi, ca vad ca nu-ti place de nici unul.

Rebel spunea...

am sa vad atunci... poate vad si unul OK pe liste...