luni, 14 aprilie 2008

Votam sau ne mutam...

Pentru satmareni titlul poate parea exagerat pentru ca asa e poporul roman, optimist, cind ii spui ca mai rau nu se poate, el iti spune: "ba se poate..."
din pacate e adevarat... satu mare arata cum arata, vistieria e cam goala, dovada faptul ca ghiulea mai vrea un credit, papusarii sint tot mai flaminzi iar acum ca vin alegerile prioritatile urbei sint importante doar in scopuri electorale... cum orasul este practic pe butuci, faptul ca in scurt timp expira perioada de gratie la primul credit va fi bomboana de pe coliva oraselului nostru preaiubit... daca stam sa calculam dobinda doar la creditul de 700 de miliarde lei vechi, la cea mai mica dobinda de pe piata, ajungem la o rata aproximativa de 120 miliarde pe an pentru un credit luat pe 20 de ani cu 5 de gratie... poate nu e o suma care sa dezechilibreze bugetul judetului (cam 5% din buget), dar pune urmatorului primar catuse in ceea ce priveste investitiile... degeaba ne abureste ghiulea ca daca facem acum ne costa mai putin pentru ca toate calculele il contrazic: tot ce facem azi ne costa DUBLU. observati ca n-am pus in discutie oportunitatea unor investitii facute din banii astia (groapa lui ghiulea va fi inaugurata miercuri in mare graba) , calitatea lucrarilor efectuate sau faptul ca mare parte din investitii se puteau face din bani europeni...
concluzie: ori votam un alt primar care sa redreseze corabia si sa lege fostul cirmaci, ori ne mutam... pentru ca aici ca sa traiasca orasul, va trebui sacrificat (impozitat) cetateanul...

14 comentarii:

Adam Boer spunea...

@rebel
Ai uitat să ne zici pe cine să-l votăm, dacă nu pe actualul?

Anonim spunea...

Il votam pe Boer......hahahhahahha

Hai bai,ma lasi.....acu vrei sa ma si mut din oras din cauza Oligofrenului! Lasa bai,ca nu ne supravietzuieste cacatu' asta!

In care miercuri se va inaugura porcaria aia pavata cu lemn de tec?

Bai,voi atzi vazut cum "merge" pavaju ala central(?).......ca pisatu' boului!Frate astia de poloboc,de metru,de sfoara au auzit.....tot pavaju e valurit,lemnele alea parca acu le-au aruncat din remorca.....lucrari Gyulusene!

Trasnea

Anonim spunea...

Da, chiar, pe cine ar trebui sa votam, rebel?

Rebel spunea...

pe oricine altcineva, sa ajungem in turul doi... iar atunci nu va e clar pe cine? pe celalalt... oricare ar fi el... iar apoi sa stam pe capul lui sa-l traga la raspundere...

@Trasnea
eu te las, dar nu te vor lasa finantele... si asa sintem orasul cu cel mai mare tarif la apa, mai urmeaza sa creasca taxele locale si chiar nu mai merita sa stai pe aici... daca te mai uiti si la conditiile de satuc oferite, faci un raport calitate-pret, si-mi dai dreptate... :) din punctul de vedere al distractiei, pe forum, blog etc, e mai bine sa ramai... aici ai dreptate... miercuri e maine, dar "doar daca se termina lucrarile"... sa vad cine-si pune semnatura pe receptia lucrarii... ghiulea sigur nu... am inteles ca lemnul de tek e asezat pe brad... deci in 5 ani gata pasaj... asta in conditiile in care din rata gropii construia consiliul local minim 200 de garsoniere anual... atunci sa vezi venituri la buget... da' cum sa traiasca bisnitarii de blocuri dintre case?

@domnu' Boer
vedeti ca v-a fost atacat modul de exprimare pe blog... poate ca ar fi bine sa dati mai intai materialele pe care urmeaza sa le postati cuiva mai familiarizat cu limba romana... sau sa publicati in germana ca sa nu aveti discutii... :)

TreXeL spunea...

daca am fi avut timp si ceva bani trebuia sa facem o campanie zdravana si sa ne punem pe noi consilieri iar de primar gaseam un Ficus

Rebel spunea...

subscriu...

Anonim spunea...

Vai, e gata groapa si eu n-o sa fiu prezent... Vreau poze de calitate!

Adam Boer spunea...

@rebel
aşa sunt eu acum şi aşa o să public. Dacă o să mă perfecţionez, o să public altfel.

Mai bine să-mi spui te rog unde am greşit să învăţ şi eu. Poţi şi privat pe adam.boer(at)ambo(dot)ro

JOS MINCIUNA spunea...

PROTEST
Suntem impotriva candidaturii lui VALER MARIAN la SATU MARE .CEREM AJUTORUL ZIARELOR CENTRALE. VOM REVENII IN ZILELE URMATOARE CU MOTIVELE.

Rebel spunea...

@adam boer
eu nu va dau lectii, altii sint cu criticile. eu am spus ca va voi critica abia atunci cind voi stii atita germana cita romana stiti dumneavoastra... momentan sint la zero...
@jos minciuna
ma indoiesc ca ziarele centrale citesc blogul meu dar ma flateaza ca v-ati gindit sa protestati la mine. as fi curios totusi ce aveti impotriva candidaturii... pe mine ma deranjeaza doar ca l-au scos pe mmm din rahat... apropo de asta mi-am adus aminte de o anecdota, o postez imediat...

Anonim spunea...

JOS PROSTIA .

Noi suntem pentru candidatura lui Valer Marian!Vom revenii in zilele urmatoare .....daca vor exista necesitatzi!
Cerem ajutorul ziarelor centrale pentru a da jos minciuna!

Mos Ion Roata

Anonim spunea...

Si Unirea?

Anonim spunea...

@Darius ....Bai,Unirea deja s-a infaptuit.....bine,astia-i zic aliantza, da tot o unire este pana la urma.

Ca sa nu mai creez confuzii o sa semnez Gheorghe Gheorghiu Dej!Asta-i trimitea la Canal pe aia care spuneau JOS si nu TRAIASCA!hahahhahaha

Trasnea

Rebel spunea...

canalul asta unde-l gasesc pe samtel?