sâmbătă, 12 aprilie 2008

de ce Caline?

dar chiar, de ce? nu pot sa nu observ modul destul de lipsit de eleganta in care premierul a ocolit judetul nostru, in conditiile in care a vizitat doua judete vecine: Bihor si Salaj... n-om fi noi cu iesire la bechtel dar avem pnl si pe aici. in plus ca pnl are si catindat la primarie care trebuia lansat la fel ca la Oradea sau Zalau... unde mai pui ca judetul care da cel mai insipid ministru era la doi pasi... o juma' de ora, si tot era suficient in conditiile unei organizari perfecte.
sincer, nu ma mira... nici eu nu mi-as asocia imaginea cu un candidat de 2% si nu as gira o conducere pe care ma pregatesc sa o schimb... in plus cu mmm si cohorta in Bahrein, si doar supervicele acasa, era de-a dreptul inutil sa se intilneasca cu echipa de campanie formata din 5 copii si tot atitia pupincuristi...
poate marirea pensiilor sa-l aduca de la 2 la 3 la suta... dar soarta lor va fi aceeasi: demiterea...

22 de comentarii:

Sătmăreanca spunea...

D-aia, că nu era nimeni acasă. După Bahrein, Ovidiu Silaghi a mers într-o deplasare în China. Din ce ştiu eu, din delegaţie face parte şi vicele Macec şi alţii...

Rebel spunea...

sau au plecat stiind ca vor fi lasati sigur pe din-afara?

Anonim spunea...

Bai ,trebuia sa-i vezi discursul de la Ilfov a lu' Razgandeanu.....emitea acolo o teorie ( tampita in fapt) despre care organizatzii e bine sa le viziteze in lansarea campaniei la locale......Din cate am intzeles eu,si din cate pot sa ratzionez.....rezulta ca filiala SM e una foarte slaba....de aia nu merita efortul.....Cauta si tu discursul pe portalurile de stiri...poate ma insel io!

Rebel spunea...

stiam asta, intrebarea era retorica... :) stiu si de vizita mmm in china, sper sa ramina acolo pina la olimpiada cel putin sau sa-i confunde galbejitii cu vreun tibetan... blonda ce mai scapa... :)

Anonim spunea...

Tariceanu o singura data a fost la sm de cand este prim ministru. Si atunci i-a zis lui Silaghi sa rezolve problem cu biblioteca, Normal ca n/a facut nimic.
Banuiesc ca e informat tariceanu de ce se intampla la sm, si nu avea rost sa/si piarda vremea.
Atunci nu ne asteptam sa vina la Sm nici la decapitarea conducerii PNL sm. Sa nici nu vina, numai s/o faca.

Sergiu O

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce iti pastrezi anonimatul, si emiti opinii pe dupa visin, asa... Presupun ca nu ai destula barbatie...

Rebel spunea...

barbatia mea nu-i subiect aici... daca nu-ti plac opiniile, combate-le, persoana care le emite nu-i importanta din moment ce nu le emite pentru publicitate, precum cei vizati aici. provocari dintr-astea infantile gen "chicken" nu au efect asupra mea... mai incearca, dar cu ceva mai inteligent...anonimule... :)

Anonim spunea...

Am inteles ca emiti opinii pur si simplu, nu pentru publicitate, desi ma indoiesc... Se degaja o mare frustrare din ceea ce postezi. Oricum, macar nu cenzura postarile celor care te combat! Ca asta faci! De abia am apucat sa vad postarea unui cetatean ca nu a avut loc lansarea candidatilor PNL la primarie, ca ai si sters-o! Nu te inteleg deloc!

Dana

Rebel spunea...

n-am vrut sa intru in polemica pentru a nu transforma blogul in loc de balacareala... la apelativele folosite, acolo se ajungea... jedi servant are antecedente in acest sens pe alte bloguri... frustrare e si la el pentru ca nu poate combate ideile, si atunci ar combate persoana care oricum ai lua-o nu poate fi perfecta... frustrarea poate naste si idei constructive daca e bine infrinata... asa ca nu mi-e rusine sa recunosc ca neputinta de a schimba ceva se transforma in frustrare... daca ai fi citit tot ce am postat ai fi ajuns si la partea in care explic de ce am preferat sa ramin anonim...

Anonim spunea...

"Neputinta de a schimba ceva?" Unde? In buzunarele tale? Apelativul care ti-a fost adresat era "inteligentule" sau "desteptule"... Nu mai stiu precis. Asta consideri tu balacareala? Dai niste explicatii absolut jenibile.

Dana

Rebel spunea...

hahaha... ca sa-l parafrazez pe Trasnea... n-am sa raspund la atacuri la adresa mea... daca ai argumente sa contrazici cele scrise iti mai raspund... pina atunci , pa larevedere, nu meriti efortul...

Unknown spunea...

Iar mi-ai sters mesajul.Tu ai fost in China?

Rebel spunea...

@jedi
nu ca nu pup fund de ministru... imi provoaca greatza... simpla lui prezenta... tu? ai fost?

@dana (desi cred ca ai "imprumutat" numele de pe forum...)
buzunarele mele sint grija mea... desteapto... :) (tu ai spus ca nu e balacareala...)

Anonim spunea...

spre deosebire de ceea ce ti-a scris cineva mai devreme, mie imi plac postarile tale! si ale crinei si ale lui adam boer. Nu sunt din satu mare dar cunosc unele dintre personajele despre care scrieti. eu te-as numi un fel de "inalbitor" pentru politica din satu mare. Ai multe "pete" de curatat! hi, hi! succes!

Anonim spunea...

"Gogule probleme bai?"

A venit comando "carnatu vesel" sa impinga ceatza pe blogu tau?Bai.....inseamna ca incomodezi!Bai.....inseamna ca esti important!
Daca tot subiectul se invarte in jurul "putintzei" e bine....numai unu' care nu are cu ce, se ridica pe varfuri,la pisoar, sa vaza "scula" vecinului!Daca nu stiai, este si asta un complex romanesc ........."am cu ce ba!"....hahahhahahhahaha

Trasnea

Rebel spunea...

nici o problema... doar incurajari: pe bune de la unii si indirect prin confirmarea faptului ca deranjez, de la altii... in sfirsit, cind credeam ca nu ma citeste nimeni... hop si feedback-ul... :))
multumesc tuturor... :)

Anonim spunea...

jedi master.Rebel nu a fost in China ,nici in Japonia , dar sa sti ca bea PEPSI.

Anonim spunea...

Ce faci,bai....acu ca esti monitorizat nu mai produci nimic?
Bai Rebel,tu itzi dai seama ca acu, daca tot te cauta astia si in buzunare poate devi si tu un "tonomat cu ieuro"?
Hai moshule iesi pe interval cu un post provocator....abia astept sa infig laseru' in "Intoarcerea lui Jedi"...hahahahhaha

Trasnea,ala negru de respira greu...

PS.Am unele informatzii ca Dana ( care sigur nu-i a noastra de pe forum) ,aia de tzi-a scris cu "barbatziile" are numele de cod Chewbacca......

Rebel spunea...

am produs dar la Satmareanca... am un subiect, timp nu prea am... :)

Rebel spunea...

Chewbacca asta maninca la primarie? daca da, inseamna ca se va zburli si la ultimul articol... sa apere mina care o hraneste... :)

Anonim spunea...

Chewbacca e maimutza aia a lu Han Solo....."ciudata maimutza ,turbata la gratii.....aaaaaaahaaaaaa,aaaahaaa!"

Trasnea

Anonim spunea...

Nu mananca bai la primarie.... ca e la dieta...in schimb am auzit ca primeste "bonuri de masa"! Le mai zice si "supa la plic"!

Trasnea