marți, 1 aprilie 2008

Prima pagina...


nimic mai potrivit pentru prima pagina a ziarelor din satu mare, de 1 aprilie, decit stirea cu desemnarea noului vicecumnat, pardon, vicepresedinte CJ... uitindu-ma la figurile presedintelui si a vicelui, nu pot sa nu fac o asociere cu filmul dumb&dumber...

cautam zilele trecute explicatia nominalizarii si a votului de ieri, si le-am gasit. din punctul de vedere al peneleilor, mai precis al mmm, s-o fi saturat sa-l tot prezinte: asta e cumnatul meu... de acum e vicele de la judet care candideaza la municipiu... la cit sint de inteligenti cei care mai voteaza azi pnl satu mare, confuzia asta s-ar putea sa-i mai coste citeva sute de voturi si asa putine... din punctul de vedere al psd, da bine sa pui un vice linga care pina si ciocan sa prinda curaj... :)

dezamagirea vine de la paula mare care a facut jocul celor mari, demonstrind lipsa de coloana vertebrala si constiinta.

poate par incoerent dar inca sint sub impresia zilei de ieri si a glumei de 1 aprilie cum ca prefectul a atacat in contencios administrativ hotarirea de ieri... macar de era adevarata...

11 comentarii:

Sătmăreanca spunea...

Bună glumă :) Câte hotărâri a atacat până acum prefectul în contencios? Toate au fost păcăleli de 1 aprilie. De multe ori cred că noi avem un 1 aprilie veşnic...

Cât o priveşte pe Paula, cred că s-a săturat să facă jocul celor mari şi a ieşit din joc. Poate are şi ea unele vinovăţii, dar acum nu vrei să fi fost o femeie salvatoarea naţiunii sătmărene :)

Rebel spunea...

poate am fost prea rau cu paula, dar inca nu-mi revin... noroc ca e doar pentru doua luni...

Anonim spunea...

Paula si-a facut jocul. Ar trebui sa cititi toate ziarele locale, nu doar cele care sunt cumparate de PNL. Intr-unul am citit ca de fapt lui Paula Mare i s-a creat un post special de director in Spitalul Judetean. Buna afacere pentru ea. Le-a vandut liberalilor un vis de doar doua luni, pentru un post care poate dura ani buni.

Anonim spunea...

Am uitat sa ma semnez Sergiu O.

Rebel spunea...

@anonim
te asigur ca citesc toate ziarele local romanesti care apar pe net. stiam cu negocierea, dar nu mi se pare normala. ce interes are psd sa ajute pnl? ce mi-e un consilier in plus in orice calcul in interiorul consiliilor? pnl va juca in urmatorii 4 ani rolul pd din ultimii 4. poate chiar mai rau. in loc sa se apropie de pd-l lasind la o parte scandalul si influentele de la bucuresti, pentru interesul local, psd se complace in prietenia ciocan-silaghi... sudata prin ginerele primului...

Anonim spunea...

Am vazut a teveul local cand l-a luat ciocan langa el si l-a stanns de mana. E clar ca sunt alte prietenii intre ei, numai de aici repet, cel mai bine a iesit paula.

Sergiu

Sătmăreanca spunea...

@ Rebel
Nu-ţi revii? De ce? Era de aşteptat din decembrie, parcă am mai discutat subiectul la vremea aceia. Eu mă mir că au mai făcut-o atât de târziu.

@ Sergiu O.
Nu le-a vândut Paula Mare postul, a fost o înţelegere în acest sens în decembrie, când s-a stabilit noua configuraţie politică a conducerii CJ. Una e una, alta e alta. În fapt, toate lucrurile sunt atât de simple, petrecute după o uzanţă deja împământenită la noi, doar că se petrec târziu. Mai bine că e termenul scurt, oricum în aceste două luni nu se va întâmpla mare brânză. Alţii nu au făcut nimic la conducerea CJ într-un mandat. Ba da, şi-au umplut conturile. Cred că dacă detaliem nu terminăm până la anul, problema mea este că nu îmi place când se găsesc vinovaţi sau semivinovaţi între tineri sau femei (cu referire strictă la Paula), care oricum sunt puţini pe scena politică şi, din păcatre, sunt traşi adesea pe linie moartă.

Unknown spunea...

catre REBEL

...poate ar trebui mai bine sa-ti cauti un loc pe lista vreunui partid , "blondule" ...dar eu cred ca nu te vrea nimeni

Rebel spunea...

m-am linistit... ma temeam ca ar fi ceva de capul tau, dar ti-ai demonstrat limitele... scrie cit vrei, la mine, la cumnatel ca vad ca acolo te simti cel mai bine, exercitiul face capul (pardon brandul in cazul celor cu trei facultati) mare...

Anonim spunea...

PNL si PSD se tin de mana si alearga impreuna nu doar pentru plantarea marionetelor in posturi cheie, ci si pentru aceleasi afaceri! hai nu faceti pe naivii!A spus-o si iliescu ca PSD sustine guvernul PNL, iar noi trebuie sa intelegem ca aceasta sustinere nu este doar la nivelul guvernarii. Intrebarea este ce afaceri pun cale baietii in SM? pentru ca , se pare, zona e de mare interes!

Anonim spunea...

Pai ce afaceri sa puna,cu ce a mai ramas:terenuri,servicii....Cu spatiile comerciale si cu casele nationalizate nu mai pot, nu ca nu ar vrea ,nu mai sunt.