sâmbătă, 29 martie 2008

Ce mai lipsea?

Exista o vorba cum ca "nimic nu reuseste mai plenar decit esecul..."... nimic mai adevarat in ceea ce priveste pnl satu mare... spuneam nu demult ca peneleii satmareni (repet: pentru mine astia nu sint liberali) vor aduna cu greu 2000 de voturi la municipiu (egal un consilier local) si 7000 la judet (maxim 3 consilieri judeteni). ma simt nevoit sa reanalizez situatia, in ceea ce priveste rezultatul la judet. daca initial puneam scaderea de la europarlamentare pe seama celor doi primari care sint cu un picior in psd, astazi am sa ma refer la o noua gafa monumentala a gastii silaghiene... cum prostul nu e niciodata prost destul, trebuie sa fie si fudul. asa ca la Carei, fieful fostului fotbalist Keiser, a fost desemnat candidat la primarie hepaticul macec. pentru ca tacimul sa fie complet, Keiser a fost indepartat urmind sa candideze din partea fdg, iar pe lista primul candidat de nationalitate maghiara e pe locul 6. ati ghicit, la virf pupincuristii silaghieni. daca ne orientam dupa prezenta la adunarea generala a organizatiei, peneleii au pierdut deja vreo 200 de voturi, de la 300 la 100 de membrii prezenti. daca luam in considerare socul pe care il va produce in interiorul electoratului indepartarea lui Keiser, eu zic ca mai putem scadea lejer citeva sute... deci din cele 800 adunate la europarlamentare, vor ramine cu maxim 300... deci rectific: pnl la judet va aduna maxim 6500 de voturi, deci un singur consilier judetean... in speranta ca nu v-am ametit deja am sa inchei cu ceea ce era evident: de primaria carei nici nu se pune problema...
PS: calculele sint facute strict pe baza rezultatelor si a prezentei la europarlamentare. nr de voturi poate varia, dar pentru cel de consilieri bag mina-n foc

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Rebel,frate.....traim intr-o tzara anormala si toate sunt atipice....Poate ca e corect ratzionamentul si calculul tau.....insa,moshule......vrei nu vrei, tot nesimtzitzii si imbuibatzii o sa fie sus.....si pe mine ma doare-n bashchetzi din ce partid vin.....deoarece doar nesimtzitzii si imbuibatzii se inghesuie pe scena politica....
Si ca sa ma refer strict la calculul tau......si un loc daca ocupa ....e bine(pentru ei).....Doar daca ar ocupa zero locuri....ar fi o chestie(pentru noi)......!

"Peste lege,peste mila,peste paturi de spital......"BUG Mafia

Trasnea

Rebel spunea...

pai daca noi astia buni stam deoparte... :) apropo, nu mai plec de pe blogg... am fost masurat, cintarit si declarat necorespunzator (dpdv al candidaturii bineinteles. ca si voluntar fraier sint binevenit... :)... eu totusi cred ca e de bine...

Sătmăreanca spunea...

@ Rebel

Nu băga mâna prea tare în foc că s-ar putea să te ardă :)

M-ai liniştit cu candidatura. Oricum nu prea credeam că vei dispare, că nu e chiar aşa uşor să te laş de bloguit peste noapte :)Acum pe bune: nu credeam că vei abandona deoarece ştiam că nu îţi vor da niciun loc portocaliii. Sunt prea flămânzi, fără caractere, doar cu interese personale, traseişti şi tot ce vreţi. În cea mai mare majoritate, cam 90% sau poate mai mult. Io m-am săturat de ăştia!Păcat că valul îi ia pe toţi când urcă, dar atunci când vine la vale s-ar putea să-i spargă de stânci pe unii :)

Rebel spunea...

atunci de ce m-au mai chemat? :)

Sătmăreanca spunea...

Ca să profite de tine, de ce ştii, în interesul lor. În mod normal ar fi trebuit să profite de tine, în interesul unui scop nobil. Cât de nobile pot fi scopurile în politică nu ştiu, dar înţelegi ce vreau să spun :)

Anonim spunea...

@Satmareanca

Da de unde stiai,matale ca Rebel voia sa devina portocaliu!?

Trasnea

Sătmăreanca spunea...

@ Trăsnea
Deducţie logică. S-a declarat de dreapta, dar nu ratează nicio ocazie să-i tăvălească pe PNL-işti. PSD-ist nu e căci s-a declarat anti. La cât de isteţ pare, sigur nu negocia cai verzi cu vreun partid de buzunar. Rămân două variante: UDMR şi PD-L. Ghici care putea fi :)

Rebel spunea...

acuma ma analizati si voi? :) mea culpa... si promit sa nu mai fac... :)
PS: @ crina
intrebarea era retorica... :)

Sătmăreanca spunea...

@ Rebel
Nici nu m-am gândit altfel. Şi răspunsul meu era retoric :)

Rebel spunea...

Atunci sa zicem ca ti-am ridicat o minge la fileu... :)

Sătmăreanca spunea...

OFF TOPIC
Cine-i cetăţeanul ăla care pare că gândeşte? Gândeşte sau numa' stă? :)

Rebel spunea...

e un satmarean impietrit... de tot ce vede si ce a vazut... trebuie putin dezmortit si trimis la urne... el gindeste, dar e impietrit in expectativa... asteapta un candidat...

Sătmăreanca spunea...

Ar trebui să împietreşti vreo 51%, după ce îţi reuşeşte să sculptezi un candidat beton şi s-a rezolvat cu toate obsesiile :) Cu condiţia să funcţioneze depietrifierea :)

Rebel spunea...

folosim calgon :) pentru impietrire, apa de la apaserv...

Anonim spunea...

ma bucur ca in Romania exista oameni ca tine: care analizeaza, masoara, cantaresc si ... nu tac!

Rebel spunea...

multumesc... noroc ca nu sint singur...

Anonim spunea...

prin forta imprejurarilor ma aflu in tabara portocalie, si nu cred ca exista o persoana dintre cele care ma cunosc sa poata dovedi ca sunt asa ca si descrierea voastra : flamand, fara caracter, numai pe interes, etc... Sper ca viata imi va da sansa sa dovedesc acest lucru tuturor, nu numai celor care ma cunosc..........
iar, pt tine REBEL - stiai unde te bagi, stiai cine detine controlul, si eu cred ca ai trecut prin multe ca sa vezi dincolo de cuvinte, sau sa citesti printre randuri.....

Anonim spunea...

@Anonim
"Sper ca viatza imi va da sansa sa dovedesc acest lucru tuturor,nu numai celor care ma cunosc....."

Sa-tzi ajute Dumnezeu....insa sper ca viatza itzi va mai da ceva.....o memorie excelenta....sa nu cumva sa uitzi cele pe care le promitzi azi......

Trasnea

Rebel spunea...

caracterizarile enumerate de tine nu-mi apartin... si nici nu sint de acord ca ar fi generale, sau ca descriu un singur partid. prin ceea ce fac voi sustine inclusiv portocalii... pentru ca avem un dusman comun: iles. nu sint suparat pe nimeni. discutia e mai veche si ce s-a scris aici e doar o parte. imi cer scuze daca am ofensat pe cineva. pe bune...

Sătmăreanca spunea...

@ Anonim
Dacă citeşti mai bine, vezi că am spus că 90% sunt aşa, deşi am fost foarte darnică. Înseamnă că eşti printre ceilalţi 10%. Din păcate, din ăştia 10% foarte puţini decid. Iar dacă ai face ceva să-ţi dai un nume, chiar şi Anonimul portocaliu, ai fi printre cei puţini, precum Rebel ori Trăsnea, care vor să schimbe cu adevărat ceva, cu condiţia să recunoască defectele celor 90%. Ai avea continuitate în ce spui, altfel sunt afirmaţii ca la colţ de stradă.
Prin ultimul paragraf, destinat lui Rebel, demonstrezi că am dreptate. Nu-i nimic nou, doar procentul diferă. E aceeaşi mâncare de peşte peste tot.


@ Rebel
Măi ce repede îţi ceri scuze. De la cine? Îţi ceri scuze şi de la cele două obsesii?
Citeşte mai bine şi după vezi dacă e cazul să dai înapoi :)

Rebel spunea...

@satmareanca
ce sa fac daca sint binecrescut... :) n-am vrut sa se creada ca m-am sucit doar pentru ca nu am primit loc pe lista. nu l-am primit pentru ca exista acei 90% de care vorbeai... n-am sa le reprosez nici lor nimic pentru ca voi avea suficienta satisfactie cind se vor izbi de stinci. acum e jucaria lor. am vrut locul pentru ca e mai greu sa schimbi ceva daca nu esti in carti. nu s-a putut nu-i nimic. nu-i un capat de tara. n-a fost nici o surpriza...
imi vad de ale mele (obsesii) si atit. si bineinteles bloggeresc... :)

Sătmăreanca spunea...

Eu zic să te obişnuieşti cu gândul că oricum nu puteai schimba nimic. Cu o floare nu se face primăvară. Poate era un pic de distracţie, dar nimic mai mult :)