joi, 24 aprilie 2008

The Dark Side of the force...

Image and video hosting by TinyPic
Am ajuns sa o vad si pe asta... desi banuiam ca exista o parte intunecata in pnl satu mare, eram convins ca se afla altundeva, undeva ascuns in adincul sufletelor (ale celor ce au...) si nu va aparea niciodata la vedere... ionescu parea sa fie exceptia ce intareste regula... se pare ca a fost nevoie sa vina alegerile 2008 ca sa vedem cum partea intunecata iese la vedere... inevitabil imi vine in minte urmatoarea imagine apoteotica:


trupe de orci invadind filiala judeteana pnl, cavaleri inaripati hartuind actuala conducere, ogoare arse, fintini otravite...
daca realitatea e la fel de grava totusi trebuie sa recunosc ca e mult mai hilara... orcii au venit sa colaboreze, ordonati si cuminti, pentru o punga de produse de bacanie si zdrentze second-hand... cavalerii au aripi dar la fel cu cei ce au ocupat Gradina Romei (sau o fi rromei?), de hartuit ii hartuiesc pe penelei doar financiar... in rest liniste si pace... la fel cum va fi si dupa alegeri cind dezastrul va fi evident in ciuda dezvoltarii unei noi factiuni in pnl... acum pnl are doua aripi si poate zbura: aripa tinara si aripa intunecata... zburati, nu va opreste nimeni, dar promiteti ca nu va mai intoarceti...
ca sa inchei cumva am o dedicatie pentru cei amintiti mai sus:
"Dispreţ pentru cei ce au preţ"
si un slogan de campanie:
"Pentru noi, stef este vanghelie doi!"
PS. am gasit inca o diferenta intre liberali si penelisti: primii le-ar interzice dreptul la vot, ultimii ii incurajeaza... dom'le astia habar nu au ce e aia DREAPTA... parerea mea...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu-mi vine in minte la ora asta decat un citat din intelepciunea populara: "La tatzi ni greu"

Anonim spunea...

Bai,Rebel....nu-l mai asocia pe ciumpalacu Stef cu Vanghelie "care este" .....nu scrie in almanahe, da Vanghelion are priza la electorat in sect 5.( ca e negrii ca si el).Asta,cumnatu, nu stiu daca are priza la "marocani" sau la karatisti...da sa nu se inspire din "prizele " lu Marean ,care este pe persoana fizica!Nu-i da idei.....lasa-l sa-si rupa gatul (gros de altfel,prevazut cu ceafa lata)cu rahaturi gen "consilieru din balconu tau"

Trasnea

Anonim spunea...

eu tot nu am inteles, care-i treaba cu ionescu?ce-i cu el, de nu mia e pe nici o lista? nu-l compatimesc ca oricum si el merita ce-i mai rau, cel putin dupa cum l-am cunoscut eu........

Rebel spunea...

pai tata lui pinochio e de mult pe lista neagra a lui macec... daca ne uitam si-n cealalta tabara, putem spune ca e pe doua liste negre... :) da' se descurca el, doar se lauda ca a facut 2 milioane de euro in guvernarea asta, asa ca are viitorul asigurat, doar n-a fost in stare sa faca copii care sa-i toace banii...

Rebel spunea...

Unei tiganci ii venise sa nasca in intersectie........un politai ca sa o ajute o incuraja: hai ca poti impinge!; tiganca avea gemeni .....scoate unu capu afara se uita, intra la loc si ii zice celuilalt: fratee, hai prin spate ca pe aici sunt gabori )