miercuri, 28 noiembrie 2007

Cine sau ce?

de ce prefer anonimatul?
va asigur ca nu din frica... nu mi-e frica sa raspund pentru afirmatiile mele, nu mi-e teama ca as avea ceva de pierdut, nu mi-e si nici nu mi-a fost teama sa le spun tuturor in fata tot ce gindesc, ci pur si simplu mi-e teama de o meteahna a poporului roman: conteaza mai mult cine esti decit ce spui... mai exact, am observat faptul ca se prefera atacul la persona in detrimentul argumentelor. normal ca este mai usor sa scoti in evidenta "petele" interlocutorului, pete care vor exista mereu si vor fi la indemina, decit sa aduci contraargumente intr-o discutie principiala. e mai usor sa cauti "dovezi" ale subiectivitatii interlocutorului (ca si cum partizanatul in favoarea unei idei ar fi o crima) decit sa te chinui sa aduci ceva nou.
nu sint perfect, asa ca prefer sa le dau ideilor mele sansa de a fi privite asa cum sint spuse: sincer si fara nici o retinere sau interes ascuns. stiu ca pentru mine anonimatul reprezinta un avantaj, dar va rog sa considerati ca profit de acest avantaj doar atunci cind contraargumentul meu se va baza pe ideea "uite cine vorbeste"...

8 comentarii:

Sătmăreanca spunea...

Ai dreptate in esenta, dar trebuie sa ai si curajul sa iesi la lumina. Hai sa fiu ingaduitoare si sa accept anonimatul pana cand vocea ta isi va capata singura un nume. Hai ca te-am acceptat:)
Imi aduc aminte de mister T., vocea anonima care deja conteaza, vocea care si-a capatat identitate si credibilitate...
Eu sunt in dezavantaj la faza asta pentru ca joc cu toate cartile pe fata ...

Darius F spunea...

Ete, na, chiar toate pe fata??? Un as mai trebuie sa ai si tu din cand in cand in maneca.

Rebelule, nu cred ca e o idee prea buna un blog la care sa se poata conecta doar cei care au cont de Google Blogger. Cei care au bloguri in alta parte cum ar fi wordpress nu vor putea sa isi ataseze la nume linkul catre blogul lor si asta e un lucru destul de neplacut.

Rebel spunea...

scuze, dar habar n-am cum sa remediez...

Darius F spunea...

Pai e cam asa:
Intri in contul tau, intri la Setari si dupa aceea de acolo alegi Comentarii. Acolo vei avea o lista cu optiuni, a doua optiune are denumirea "Cine poate face comentarii?", in loc de "Doar utilizatorii inregistrati" alegi "Oricine" si la sfarsit dai Salvare setari.
Cam asta ar fi.

Sătmăreanca spunea...

darius f.... Sigur am asi in maneca, ma refeream la identitatea mea, ca nu mi-am ascuns-o

Anonim spunea...

Da ce faci rebelule, nu mai scrii nimic? Hai, daca ti-ai facut blog, foloseste-l!

Rebel spunea...

decit sa scriu prostii, mai bine scriu mai rar... :) I'll be back...

Sătmăreanca spunea...

Daca scrii rar s-ar putea ca atunci cand scrii ceva interesant sa nu te mai citeasca nimeni. Eu una credeam ca ai disparut ... Hai, baga mare ...