miercuri, 28 mai 2008

Iuhuuu... gyuszi!!! hol vagy?

mi se pare mie sau polgarmesterul s-a dat la fund? (nici o aluzie la parada multicolora...) il vad doar pe autobuze, pe afise, panouri, dar la tv si la radio mai putin... eu sa fi fost atacat de atitia... nu vorbesc de bloguri ca noi sintem "insifianti" vorba cumnatului contracandidat, dar cind dau in tine atitia in public, vii si tu si dezminti macar... sau sondajele iti spun ca nu mai merita efortul?

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti normal , hahahaha.Claudio

Anonim spunea...

In acest moment sunt trei vizitatori pe blogu tau.....Cred ca totzi au intrat sa vada daca mai ai blog!haahhahahahahahhahaha

Trasnea

Rebel spunea...

mai am. entuziasmul mi s-a ofilit...

Rebel spunea...

da-mi revin...
n-o sa ma innec ca tiganul la mal... ma las dupa campanie...

Anonim spunea...

Iar gandesti ca Trabantu......hahahahhahahha!

Rebel spunea...

specialitatea casei... :( ma ambalez usor si vorbeste gura fara mine... nu reactionez bine in situatii de stress... :)

Adam Boer spunea...

@rebel
cred că suntem obosiţi deja, dar ne mai ţinem până în 15 iunie cumva.

Anonim spunea...

adam-- nu exista 15 iunie (ma refer pentru Satu Mare).Claudio

TreXeL spunea...

:) am fost azi pana la CJ si am vazut afisu pe cosu de gunoi de la intrare :)))
bravo ma nene! mi-ar fi placut sa-ti strang mana da daca nu vrei nicicum asta e

Rebel spunea...

stai la coada... :) multi mi-ar stringe-o ... la USA... :)) las' ca vine vremea... intre timp va anunt ca pina la 12 am avut trafic cit pentru 3 zile... "alea iacta est..."
PS: eu ma incapatinez sa multumesc gazetei si Crinei pentru sprijin, iar momentul de ratacire sper sa-mi fie iertat...

oliwer spunea...

Alegerile cu fanfare si muzica lautaresc...Dupa voi alegem pe ei, care fac parada din bani nostri?!

Rebel spunea...

pe careva tot alegem... :) stim sigur pe care nu...

oliwer spunea...

Pe care nu alegem??Cel care face treaba buna si sta linistit!NU CARE FACE CIRC CU FANFARA

Rebel spunea...

lasa oliwer ca tot ce nu te omoara te intareste... daca vrei sa votezi ghiulea esti liber sa o faci... fiecare trage spuza pe turta lui... tu zici de fanfare eu zic de fraude, tu zici de cel ce sta linistit, eu zic de cel ce nu vrea sa dea socoteala pentru dezastrul in care sintem... totul e relativ...

oliwer spunea...

Hai sa fim corecti, noi degeaba alegem pe...@...tot hotie si frauda va fi

Rebel spunea...

s-ar putea sa ai dreptate, dar diferenta e ca cu ghiulea e o certitudine ca va continua jaful, cu altul mai exista o speranta sa nu fie asa... deci mai bine cu oricine altcineva decit iles...

Anonim spunea...

"Iuhuuu... gyuszi!!! hol vagy?"""" ...ce e problema cu asta? ar fi mai bine ca sa si UDMR-ul sa faca o campanie galagios cu masini cu afise si cu muzica populara si lauditive...hmmm?

Rebel spunea...

eu l-am chemat sa ne explice de ce a costat pasajul coposu 3 milioane de euro...

Rebel spunea...

@Darius&Trexel
nu mor caii cind vor cainii... :)
sint nou la faza cu moderarea, asa ca intelegeti de ce am sters din greseala postarile voastre... :) stiu ca-s prost... dar la alegerile astea mi-am luat doza de curaj pe urmatorii 4 ani...

Anonim spunea...

Noa bine dara. Te iertam. :)