marți, 20 mai 2008

Greseala recunoscuta...

e pe jumatate iertata... mereu mi se spunea chestia asta, recunosteam, si luam la fel de multa bataie cind eram mic... si cite prostii mai faceam... acuma daca va spun prea multe, stric farmecul clipului. si nu vreau sa va fur placerea, doar nu-s primar... :) comentam dupa... OK? vizionare placuta...


ca sa fie clar pentru toata lumea, in iunie 2004 satmarenii puteau face doua greseli impardonabile: sa stea acasa sau sa-l voteze pe ghiulea...

21 de comentarii:

TreXeL spunea...

We're sorry, your video is no longer available!

Rebel spunea...

amu' proceseaza...

Rebel spunea...

gata, mere cica...

Adam Boer spunea...

@rebel
este cel mai solid clip de până acuma, chiar cu un substrat civic consistent. Asta chiar că am putea difuza pe Focus.

Rebel spunea...

be my guest
doar sa nu se supere cei de la cosmote...

Adam Boer spunea...

@rebel
Am preluat, un pic modificat, sloganul pe titlul blogului meu. Adică: "Cu un vot schimbăm tot..."

Rebel spunea...

linistit... doar sa ajunga la citi mai multi satmareni...

TreXeL spunea...

mai lucra-l o tzara, mai ales daca s-ar putea sa apara pe tv
la sfarsitul reclamei mai tre sa scoti 100ms din sunet ca se aude vocea "Pen..."
sau bagi o tranzitie de normalizare peste

Rebel spunea...

nu cred ca va aparea pe TV pentru simplul motiv ca e prelucrata reclama cosmote... prea mare deranjul... dar ideea poate fi preluata profesionist si pusa in scena sub alta forma. Doamne-fereste sa o prelucreze focusu' ca ne termina ideea din fasa... m-am uitat ieri la spoturile electorale: m-am kkt pe mine de ris... fara exceptie...

TreXeL spunea...

care spoturi si unde? pe focus? :) da ce crezi ca ar sti cineva acolo sa prelucreze ceva? tare ma-ndoi

Anonim spunea...

Diferenţele sunt de multe ori doar de imagine şi nu de expresie. M-a fermecat făţăul de copertă "Timpuri Noi - Unplugged" şi mi-a aduc aminte de vremurile bune.
Apropo, cu ce a greşit Tavi? Cu abonamentul la telefonul mobil?
Oricum, după 4 ani petele sunt întărite, exigenţa cere Ariel.

Rebel spunea...

pai ele, spoturile, nu se vroiau comice... ala al PC-ului tare rau de tot... balanta aia parca era sutienul doamnei care se indrepta spre camera... de macec suprapus cu mesaj in maghiara nu va mai povestesc... de toata jena: oras de kkt, spoturi electorale de kkt... cele de fata se exclud bininteles... :) parerea mea...

Rebel spunea...

@Bibliotacaru
a gresit ca l-a votat pe actualul primar... si mie mi-e dor de Artanu' in zilele lui bune...

Anonim spunea...

Ceva nou pe aici? :))))

Rebel spunea...

maine un nou clip... ma gindesc ca ar fi vremea sa mai si scriu cite ceva...

TreXeL spunea...

rebel, nu stii cumva cand e inmormantarea?

Rebel spunea...

ce inmormantare?

TreXeL spunea...

a lu trasnea... n-a mai aparut, ma gandesc c-o fi murit :D

Rebel spunea...

il sicaneaza pe domnu' Boer... cica revine dupa campanie ca sa nu ne demoralizeze... ma astept totusi la o revenire in forta in turul doi cel putin...

Anonim spunea...

Nu sicanez pe nimeni.....iar nu te-ai prins,nu eram eu....eu nu scriu cu diacririce si nici inregistrat nu sunt....cat despre stil....e scris la modul caterincii "filosofice" si nu la caterinca clasica asa cum scriu io!Deh,sunt mai limitat daca nici la ironii nu ma prind!Naspa....

Da Trexel....m-am dus sa mor putin,insa nu vor astia sa ma ingroape inca,ca nu are cine sa-mi duca crucea.....asa ca ma tzin in congeletor.....Partea misto e ca aici la congelaror ...potzi gandii la rece....!Marfa.....

Trasnea

Rebel spunea...

macar sint constant in ceva... nu sint in stare sa ma prind... :)