joi, 15 mai 2008

Al doilea clip electoral iuliu iles, sau gyula sau ilyes... cum l-o chema... pentru inca o luna nu merita sa-i retinem numele...

Cu scuzele de rigoare pentru intirziere, revin cu un nou spot electoral... se potriveste cu cel al lui ghiulea de pe youtube pus de el... in ambele cazuri isi descopera fatza... cautati-l si comentati va rog... :)



furati fratilor... cit mai puteti... :)

23 de comentarii:

Adam Boer spunea...

eşti talentat, punem clipul pe Focus? :)

Rebel spunea...

crezi ca vor intelege multi? eu le fac doar pentru a ma amagi ca totusi am facut ceva... :)

Rebel spunea...

punem unde vreti, nu am pretentii de drepturi de autor... doar am plagiat reclama Millennium Bank.

Anonim spunea...

stai linistit. altii au plagiat cardurile millenium. si i au tepuit de 2 milioane coco. asa ca a ta i reclama de a dreptu.pune l pe site ul lui gyusi! mai eficient.si la IZ. prietenii stiu de ce.recu e super tare. asteptam faza cu ala mic si negru.

Anonim spunea...

Clipurile electorale ale lui Gyulea au fost facute de o echipa de profesionisti de la DUNA TV....GRATIS!Asta daca tot va intrebati de costuri si cine a facut clipurile.......

Stupize,Stupize

Anonim spunea...

Daca tu zici ca sunt iubitor de Gyulele ....e bine.Daca zici ca sunt cretin e si mai bine!In viatza ai,intotdeauna , doua posibilitatzi.....hahahhahahahaha

Tradatzi in dragoste

Rebel spunea...

da' repede s-au sesizat stupizii lui ghiulea... astia chiar ne iau de prosti crezind ca ne vor convinge ca ceva pe lumea asta e gratis... sau daca este, astept un curs din partea polgarmesterului sa ne invete si pe noi cum se obtine ceva gratis pe lumea asta... nu de alta dar sa-mi faca si mie clipurile... o adresa de mail macar...
pe de alta parte multumesc pentru satisfactia oferita de oamenii primarului, desi spotul nr. 2 nu face referire speciala la el... dar cind e omul simtit... acum am garantia ca tot ce scriu ajunge la el si il irita... trece cu putina votca... el stie cel mai bine...

Anonim spunea...

NU trage-tzi domn Semaca ...sunt io Lascarica!

Vezi fratioare ce usor se pot face jocurile in lumea virtuala?!

E acu te-ai prins?

Lascarica

Rebel spunea...

aha... si eu care jubilam ca i-am stresat... tocmai i-am atentionat pe blogu' satmarencei sa nu te imite... :) fa-ti si tu o identitate (virtuala) pe blogspot nu cumva sa ti-o fure altii... :)

Anonim spunea...

De copiat multzi pot copia stilul meu....insa niciodata nu le iese ....hahahahhahahha.
EU am scris mai sus.....pacat ca nu te-ai prins......Nu e o problema ,nici Boer nu s-a prins aseara.....Mai sunt si altzi?....Poate?....Sigur!

Trasnea ( ca sa va luminez)

Anonim spunea...

Se streseaza ei, fi linistit.....totusi un stres suplimentar nu strica niciodata!hahahahhaha

Trasnea

Anonim spunea...

Trasnea,
Eu m-am prins din start. Punctele, dar şi altele te trădează :))))
Eram sigură că şi Rebel s-a prins şi credeam că e uşor ironic,dar numai el ştie ce gândea :)))

Anonim spunea...

Foarte tare!Da, la faze cu ironii ,recunosc ca ma prind cel mai greu....spre deloc!Scuze! Ma bagam si io in seama.....

Nea-semuitu'

Rebel spunea...

eu sint prost deci ma prind mai greu... am muscat-o si recunosc... ma bucurasem prea tare ca s-au sesizat pupincuristii lui ghiule... cam atita satisfactie pe ziua de azi... :(

Anonim spunea...

Daca Rebel a muscat-o pe bune, inseamna ca numai io beau lapte dimineata :)))

Anonim spunea...

Lasa moshule ca recuperezi.....Esti entuziast,un lucru excelent.....din nefericire pe multzi entuziasmu' i-a cam obosit....Fi pe pace ,"spionii" il informeaza pe Gyulea.Am multe comentarii si intrebari,dar cum recunosc cinstit,ca sunt cu entuziasmu cam ofilit ,o sa le las pana dupa alegeri( sau nu o sa le mai exprim deloc),ar fi pacat sa-mi bat joc de munca si entuziasmu' unora dintre voi.

O singura rugaminte am la tine,ca esti baiat de baiat.......uita-te te rog seara la Focus .....la publicitatea electorala(clipurile cu candidati,partide,etc).....si spune-mi ce vezi?Potzi sa-mi raspunzi si pe mail.

Trasnea

Rebel spunea...

am vazut o parte dintre clipuri... chiar ieri l-am "remarcat" pe cel al pedelistilor cu puie impleticitul si apoi corul "fetelor" de la capilna urlind sa votam candidatul pd. erau acolo citiva cu fata gen : "se impart butelii pe aici?"
alt clip era acela cind ghita necandidatul prezenta echipa de cj psd... a uitat sa spuna ca nu are scoala nici cita vacanta a avut vreunul dintre cei prezentati... apropo: ieri solschi la flocus... suna un entuziast ca mine si-l intreaba: cum puteti un grup de intelectuali RATATI sa sustineti un analfabet ca presedinte de filiala... raspuns:aaa, dupa cum spune si numele partidului, psd e un partid democrat... sa mori tu plaiesule?
banc: de ce sint moldovenii natiunea Orange?
R: pentru ca au acoperire nationala...
cam asta am vazut la focus, cit m-a tinut stomacul... dar pentru distractie am sa ma mai uit... am o reteta cu lamaie... :)

TreXeL spunea...

bai, cu cat dati ora de timp liber?

Rebel spunea...

@Trasnea
de ce sa nu le mai exprimi deloc? si mie mi se cam ofileste etuziasmul, dar astept ca-si revine inevitabil... odata si-odata tot il vedem pe urmele lui horica...

Anonim spunea...

rebel -felicitari.doar atat pentru moment Claudio.(merita sa aiba si traducere in engleza)

Anonim spunea...

credeti k un primar roman, nu o sa fura?...o sa fura si mai mult...toti fura

Rebel spunea...

hahaha... diferenta dintre ghiulea si viitorul primar este ca ghiulea A FURAT! iar celalalt POATE va fura...

Anonim spunea...

diferenta dintre ghiulea si viitorul primar este ca ghiulea A FURAT! iar celalalt SIGUR va fura (si mai mult)...dar nu o sa fie asa,ptk Gyula va fi reales....:p