vineri, 25 aprilie 2008

Monica Lovinescu


19 noiembrie 1923, Bucureşti - d. 20 aprilie 2008, Paris

Dumnezeu sa o odihneasca in pace...



CRISTIAN PATURCA - GOLAN POST-MORTEM

APR 1990

Ar trebui să vină înapoi
Măcar să stăm cu ei un pic la sfat
Dar sunt doar sfinţi în calendare noi
Eroii noştri ce-au murit curat


O mână dacă simţi pe fruntea ta
Sub pleaopă lacrimile ţi se strâng
El e iubitul ce te mângâia
Lovit mortal sub umărul său stâng


Mi-e greu titlul de erou
Căci fraţi noi suntem
Aş vrea să-mi daţi un nume nou
Golan post-mortem

Pe străzi vom merge printre ei
Iar ei ne vor vorbi de libertate
Ne vom iubi mai mult decât oricând
Şi vom lupta mai mult pentru dreptate

Dacă nu ştii, învaţă să dansezi
Să râzi şi, simplu, să îţi fie bine
Chiar dacă astăzi nu mai poţi să-l vezi
Copilul tău se joacă lângă tine


Ar trebui să vină-n fruntea ţării
Cei ce-au murit în 45 de ani
Sfârşiţi de terorismul mutilării
Acestei naţii blânde de golani

Şi poate vor veni-napoi
Măcar să stăm cu ei un pic la sfat
Aceeaşi sfinţi în calendare noi
Copii noştri ce-au murit curat

12 comentarii:

Anonim spunea...

Cam somezi. Eu macar am o scuza. Tu?

Rebel spunea...

nu somez, activez pe alte bloguri... asteptam ca macar cineva sa comenteze si aici... :)

TreXeL spunea...

si io asteptam sa comentez numa ca, nush ce-am da mai nou cand vad versuri pe undeva parca mi-e si lene sa le citesc. si daca le citesc mi-e lene sa caut intelesurile. si versurile fara intelesuri sunt doar niste cuvinte puse unu dupa altu asa ca as comenta pe langa subiect. poate-mi revin.
sorry

Rebel spunea...

sa inteleg ca ramin dator cu un nou post... :)

Anonim spunea...

Pai acu deja suntem doi care incercam sa iti sugeram subtil acest lucru. Io zic ca asta ar trebui sa te puna putintel pe ganduri.

Anonim spunea...

bai tot cu tanti monica defilezi.....Mortzii cu mortzii,vii cu vii......Baga frate prospatura......baga si manele daca vrei neaparat,parizer ,daca e cu usturoi......totusi baga ceva!

Trasnea

Anonim spunea...

Cre ca s-a dat la fund.

Rebel spunea...

s-au dat subiectele... plus ca e asa de fain pe-afara ca nu-mi vine sa mai stau in fata calculatorului... revin eu in curind... sa am doar ce scrie... ma asteptam sa avem o campanie mai agitata... cind colo un mare fis...

Anonim spunea...

Pai n-are cine s-o agite. Daca tu stai la soare...

Anonim spunea...

Ce faci mah ,mai ai mici pe stoc? Faci gratar si azi?Sau te duci sa faci promenade pe Via Ghyulia?Vezi ca pe langa lemn de tec si bolovani ,nu este peisaje......In Gradina Romei,este peisaje,da trebuie sa ai pile la antiaeriana,ca altfel te "gradeaza" ciorili.....Da daca vrei neaparat peisaje......merita!

Ete si cu tine un mare fas,mai vorbeste si oamenii pe la spate,ce vrei!Acu totzi sa dea cu gura....mai da unii si cu.....fasu.
Hai ca-tzi dau io subject......ia cata de vezi, daca ezista manele electorale.......sa ne facem si noi imn de campanie ,ce dracu! Numa Dorel asta, sa aiba imn! Iesim cu el pe piatza,il mixam, il editam si ce scoatem bagam si la Eurovision.


Votuuuu meuuuuuu,
Auuuuuuauuuuuu!
alu balu,aluuuu baluuu
Hai saritzi cu cascavaluuuuuuu,
Auuuuuuuuuauuuuuu!
Votuuuuuuuu meuuuuuuuu,
E marfa raraaaaaaaaa,
Alu,baluuuuu,alu baluuuuuuu!
Catindatziiiiiii,aoaleeeeee,
Sa ne deie,plashileeeeeeee,
Auuuuuuuuuuaaauuuuuuu!

Gutza ,coada de maimutza

Anonim spunea...

Mda.

Rebel spunea...

am postat... acuma-i mai cald afara? :) buna ideea cu manelele electorale... revin... :)